دنیای کوچک من
دنیای کوچک من

دنیای کوچک من

درد دل...

یکی به من بگه باید چه جوری خدا رو صدا بزنم تا جوابمو بده؟ با التماس؟ با خواهش و تمنا؟ با گریه؟ با دعوا ؟ آخه چه جوری؟ آخه من که چیز غیر عادی ازش نمیخوام ، چیز زیادی ازش نمیخوام چرا ازم دریغ میکنه؟ دیشب شنیدم که یه دختری که شاید با نصف مردای شهر همخوابی کرده ازدواج کرده و فردا شب جشنشه یعنی اون پیش خدا عزیزتره که بعد کلی گناه خوشبختش کرد اما حاضر نیست حتی به صدای من گوش بده . حس میکنم تا صدام درمیاد میگم خدا بهم میگه صداتو ببر نمیخوام صداتو بشنوم ... آخه چرا یعنی من اینقدر بدم ، از همه آدمای دور و برم گناهکار ترم؟ که واسه همه خدایی به من که میرسه میشه صبر و حکمت و قسمت؟ خدا کاش می اومدی قسمت نظرات جوابمو میدادی تا تکلیفمو بدونم تا حکمتتو بدونم. کاش.....
نظرات 3 + ارسال نظر
Reyni پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 ق.ظ http://www.reyni.blogsky.com

غصه نخور دختر خوب ...
منم مثل خودتم . شاید باورت نشه ولی من دقیقا از دومین شب قدر تا الان با خدا قهرم و باهاش حرف نزدم . منی که همیشه این کارو می کردم
ولی یه چیزی رو هم بدون ، خودم توی تلویزیون شنیدم
میگن که خدا تا بنده ی بدش صداش می کنه میگه هر چی می خواد بهش بدین نمی خوام صداشو بشنوم ...
ولی وقتی بنده ی خوبش حرفی میزنه چون می خواد بازم صداشو بشنوه به حرفش گوش نمیده ...
ولی با این وجود بهت حق میدم که خسته بشی درست مثل خودم .
بالاخره بنده ها هم آدمن و یه ظرفیتی دارن ، مگه نه ؟ موافق هستی ؟

میگن خدا سرما رو به اندازه پوشاک میده به هرکسی... حالا درسته من میتونم صبورتر باشم شاید از آدمای اطرافم و در برابر نداده اش تحمل کنم و دنبال گناه نرم اما به خدا دیگه کم آوردم یعنی تا کی باید صداش بزنم تا صدامو بشنوه به هیچ کس هم نمیتونم و نمیخوام چیزی بگم چون نمیخوام بقیه رو ناراحت کنم دارم درون خودم میشکنم و خرد میشم ، دارم ذره ذره آب میشم تو یه هفته 3 کیلو وزن کم کردم. ناراحتم از اینکه خدا اینا رو میبینه و به روی خودش نمیاره مگه نمیگن خدا دوست نداره بنده هاشو ناراحت ببینه و حسرت چیزی رو بخورن؟ پس کو؟ چرا واسه من کاری نمیکنه؟؟؟

reza پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ق.ظ http://shadyakh.blogsky.com

sangi ke taghate zarbehaye tishe ra nadarad ' tandisi ziba nakhahad shod . az zakhme tishe khaste nasho ke vojoodat shayesteye tandis ast

احسان جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:59 ق.ظ http://atashbax.blogsky.com

من و تو حکمتش رو نمیدونیم، شاید چیزی که تو میخوای واقعا به نفعت نباشه. صبر داشته باش، مطمئن باش که اگر خدا میخواست برات نظر بذاره میگفت صبر داشته باش خودم هواتو دارم.
هر چند که هر روز داره واسه هممون نظر میزاره ما نمیشنویم...
درست میشه.

خدا کنه همونطوری باشه که میگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد