دنیای کوچک من
دنیای کوچک من

دنیای کوچک من

خدایا...


خــٌــدایــــــا !!

آغوشـَــ‌ت را اِمشب به من میدَهـــــی ؟
برای گفتن !
چیــــزی نـَــدارم ..

امـــا برای شنفتن ِ حرفهـــــای تو ؛
گوش بسیــــــار . . .

می شـَــود من بغـــض کنــَــ‌م ؟

تو بگـــویی :
مگر خدایت نباشــَــد که تو اینگــــونــ‌ه بغض کنــــی . . . ؟

می شود مـَــ‌ن بگویـــَــ‌م "خـدایـــــا"

تو بگـــویی :
جان ِ دلـــ‌م . . . !

می شـــود بیـــایی ؟
تمنــــا میکنـــَـم .
نظرات 2 + ارسال نظر
reza جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ق.ظ http://shadyakh.blogsky.com

امــــــــــــــان از آن روزی کــــه ...





از دلــــــ نـرود






هر آنـــــــــکه از دیــــــــده برفــــت...

م..... جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ب.ظ http://pechpechhayeman.blogsky.com

شک نکن هون همیشه کنارته همیشه تو بغلشی فقط خودت باید حسش کنی
امام صادق میگه : وقتی که صبر تمام شود فرج می آید
پس صبر کن تا صبرت تموم بشه
تا صبر نکنی که صبر تموم نمیشه

مرسی گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد