دنیای کوچک من
دنیای کوچک من

دنیای کوچک من

خداحافظ...

شبیه برگ پاییزی پس از تو قسمت بادم

خداحافظ ولی هرگز نخواهی رفت ازیادم

خداحافظ واین یعنی در اندوه تو میمرم

در این تنهایی مطلق که می بندد به زنجیرم

وبی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد

وبرف نا امیدی ب سرم یکریز می بارد

چگونه بگذرم از عشق و از دلبستگی هایم؟

چگونه می روی با اینکه می بینی چه تنهایم؟

خداحافظ ،تو ای همپای شب های غزل خوانی

خداحافظ، به پایان آمد این دیدار پنهانی

خداحافظ، بدون تو گمان کردی که میمانم

خداحافظ، بدون من یقین دارم که میمانی...
نظرات 1 + ارسال نظر
masoud پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ق.ظ http://www.purelove67.blogsky.com/

سلام
وب بسیار زیبایی دارین
شعرتون منو واقعا تحت تاثیر قرار داد
چقدر ادم با وب شما احساس نزدیکی میکنه

سلام
خوشحالم که اینو میشنوم.
ممنونم دوست خوبم لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد