دنیای کوچک من
دنیای کوچک من

دنیای کوچک من

من یک دخترم...


رویای دخترانه ام


من یک دخترم

از بی پرواترین فصل جهان

پاییز

با همان غرور دخترانه ام

با لحظه لحظه بغض ها

چشم هایم را می بندم

با همان دستان ظریف

اجر بر اجر

رویا می سازم

و با لبخندی عمیق

به ژرفای جهانم رسوخ میکنم  ادامه مطلب ...

می گویند...



مــــی گــــویــنــد ســـــاده ام ..!

مـــی گـــویـــنـــد تــــو مــــرا با یــک نــگــاه ..

یـــک لبـــــخـنـــد ...

بــه بــازی گرفــــــتی ..!

مــــــی گـــــوینــــد تـــرفنــدهـــایت ، شـــیطنـــت هــــایت ..

و دروغ هایـــت را نمــــی فهمــــم ..

مــــــی گویند ســــاده ام ..!

اما مــــــــن فـــــقــــــط دوســـتـــــت داشتم ...

همیـــــــــن!

و آنــــها ایــــن را نمـــــــیفــــهمنــــد ..!!

درد مشترک...

دیشب خدارو دیدم...

گوشه ای آرام میگریست...

من هم کنارش رفتم و گریستم...

هر دو یک درد داشتیم ...

" آدم ها...."

‎دیشب خدارو دیدم...

گوشه ای آرام میگریست...

 

من هم کنارش رفتم و گریستم...

 

هر دو یک درد داشتیم ...

خوب و بد...

از “خوب” به “بد” رفتن

به فاصله لذت پریدن از یک “نهر باریک” است

اما برای برگشتن، باید از اقیانوس گذشت…

‎از “خوب” به “بد” رفتن

به فاصله لذت پریدن از یک “نهر باریک” است

اما برای برگشتن، باید از اقیانوس گذشت…‎

دلتنگی ها...

دلتــــــــــنگـــــــی ها

گاه از جنس اشــکند ....

و گاه از جنس بغــــــــض

گاه سکـــوت میشوند و خاموش میمـــــــانند

گاه هــق هـــق می شوند و می بارند

دلتنگــــی من برای تــــــــو اما

جنس غریبــــــــی دارد

‎دلتــــــــــنگـــــــی ها

گاه از جنس اشــکند ....

و گاه از جنس بغــــــــض

گاه سکـــوت میشوند و خاموش میمـــــــانند

گاه هــق هـــق می شوند و می بارند

دلتنگــــی من برای تــــــــو اما

جنس غریبــــــــی دارد‎

دلتنگی...

وقــتی نیستـــ..!!
به قــول یکی..
یک جوریم....یکــ جـــور نا جــور......!!
دلــــــــم..!! خوب دلـــ است دیگــر .. دســت خودم کــه نیستــ..
تنگ میشود برایـــش..!!
همیـــشه به... فکــر خودش است...
هیچــ فکــر نمیکند که در نبودنـــش ... یه نفر یه جایی دلتنگــ اوست..!!

قرارمان...

 
 
نـه !

قـرارمـآن ایـن نــبود ...!

قـرار بـود دنیــآ بــآشد ..

عـِشق بـآشد ...

تــو بــآشے مـن بــآشمـ ...

حـآل

دنیــآ هـستْ ...

عـشقْ هـست ...

تــو هـستـے ...

امـآ

مـن بـے رحمــآنه از ایـن لیـست خـــط خــورده امـ