دنیای کوچک من
دنیای کوچک من

دنیای کوچک من

دل...

موســى؛
عصایت را قــرض مى خواهم
براى نجات دلـــهایى که بی گدار به آب زدند ... !
نظرات 2 + ارسال نظر
reza شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ب.ظ http://shadyakh.blogsky.com

فرشته ی من تولدت مبارک . احتمالا الان مشهدی . آرزو می کنم امروز به هر چی می خوای برسی . آرزو می کنم امروز نقطه ی عطفی باشه که تمام مشکلاتتو فراموش کنی و از امروز زندگیت شاد و شادتر بشه . امیدوارم از امروز به بعد حسرتی تو دلت نمونه و هیچ غصه ای رو دلت سنگینی نکنه . امیدوارم تنهاییت تموم بشه و با کسی آشنا بشی که لیاقتتو داشته باشه و قدرتو بدونه . دوست دارم عزیزم .

مرسی عزیزم. به خاطر همه این احساسات قشنگت ازت ممنونم

م..... شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:53 ب.ظ

آخ گفتی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد