دنیای کوچک من
دنیای کوچک من

دنیای کوچک من

من...

از جایی که من هستم...
از نقطه ای که من ایستاده ام
جهان پر از خاطرات بیهوده ایست
که حول محور نبودنت.....
می چرخد............
من از این چرخش بیهوده زمین....
نه از بودنم در اینجااز ایستادنم بی تو
روی نقطه ای که هستم.....
دارم می میرم .......!!
نظرات 1 + ارسال نظر
رومزی پور چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:53 ب.ظ http://h00r141

دیدی ای دل عاقبت زخمت زدند گفته بودم مردم اینجا بدند،

دیدی ای دل ساقه ی جانت شکست آن عزیزت عهد و پیمانت شکست،

دیدی ای دل در خیابان یک یار نیست هیچکس در زندگی غم خوار نیست،

دیدی ای دل حرف من بیجا نبود از برای عشق اینجا جا نبود

تو بهار عمر را دیدی چه شد زندگی را هیچ فهمیدی چه شد،

دیدی ای دل دوستی ها بی وفاست کمترین چیزی ک میابی وفاست

ای دل اینجا باید از خود گم شوی عاقبت هم رنگ این مردم شوی.

بسیار عالی. خیلی لذت بردم. ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد