دنیای کوچک من
دنیای کوچک من

دنیای کوچک من

برای خودم...

برای دل خودم می نویسم ...

برای دلتنگی هایم

برای دغدغه های خودم

برای شانه ای که تکیه گاهم نیست !

برای دلی که دلتنگم نیست ...

برای دستی که نوازشگر زخم هایم نیست ...

برای خودم می نویسم !

بمیرم برای خودم که اینقدر تنهاست !.!.!.!
نظرات 2 + ارسال نظر
فریناز سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ب.ظ http://ferdosi-toosi.blogsky.com/

اول اینکه خدا همیشه باهاته و بعدش من هم همیشه باهاتم . کم و زیاد داره دیرو زود داره اما من همیشه تا زنده ام باهاتم مگراینکه خودت نخواهی و از وبت بیرونم کنی. اگر خوب فکر کنی میبینی که آدمای دیگه ای هم هستن که کنارتن اما نمیبینیشون . دقت کن ! دوست نادیده همیشگی من .

ممنون دوست خوبم. اما این پست خیلی به حال این روزای من شبیه و نزدیکه واسه همین گذاشتمش.
میدونم همیشه کنارمی منم به حضور گرمت نیاز دارم و همیشه منتظرتم عزیزم

reza سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ http://shadyakh.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد