دنیای کوچک من
دنیای کوچک من

دنیای کوچک من

زن...

روسـَریـت رآ בرسـت بـبـَنـב ... لـبآسـهآیـَت پـوشـیـבه بآشـَב ... آرآیـِش نـَکـن ... حـَتـے اگـہ رآه בآره زیـبآ هـَم نـَبآش ... בخـتـَرَک ایـن جـآ چـشـم هآ گـرسـنـہ تـَر از مـعـבه هآسـت ... سیـرآب شـבن چـشـم هآ خیـآلـے بآطل اسـت ... اگـَر اجـتـمآعـے بـَرخـورב کـنـے میـگویـَنـב خـَرآب اسـت ... اگـَر سـَرב بآشـے میـگویـَنـב قـیـمـَتـَش بآلآسـت ... בخـتـَرَک ایـن جـآ زَن بـوבَن בل شـیـر مـے خـوآهـَב ... ایـن جـآ بآیـَב مـَرב بآشـے تـآ بـخـوآهـے زَن بآشـے ...
نظرات 1 + ارسال نظر
mehran جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ق.ظ http://www.mshahbazi9.mihanblog.com

سلام وبلاگ زیبایی داری از مطالبش خوشم اومد اگه خواستی یه سر به وب من بزن و اگه با تبادل لینک موافق بودی بهم خبر بده

سلام
ممنون. لطف داری شما. حتما لینک میکنم شما رو. شما هم لینک کن منو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد