دنیای کوچک من
دنیای کوچک من

دنیای کوچک من

دنیا...

◘ کل دنیـــآ رآ هـــم کـــه دآشتــه بآشــی . .

◘بــآز هــــم دلتــــ میخــوآهــــد . . .

◘بعضــی وقتهــــآ . . . فقـــط بـعـضــی وقتهـــآ . . .

◘بـــرآی یـکــــ لحظــــه هـــم کـــه شـــده . . .

◘همــــه دنیـــآی یـکــــ نفــــر بآشــی.....!!!♥♥♥


نظرات 1 + ارسال نظر
فریناز شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ب.ظ http://ferdosi-toosi.blogsky.com/

کی منو دوست داره ؟ هیشکی ..
کی بهم اعتنا می کنه ؟ هیشکی ..
کی واسم هلو و گلابی می چینه ؟ هیشکی ..
کی به من نوشابه و شیرینی می ده ؟ هیشکی ..
کی به لطیفه هام گوش می ده و می خنده ؟ هیشکی ..
کی تو دعوا به کمکم میاد ؟ هیشکی ..
کی دلش برام تنگ می شه ؟ هیشکی ..
کی واسم گریه می کنه ؟ هیشکی ..
کی به نظرش آدم جالبیم ؟ هیشکی ..

پس اگه ازم بپرسید که بهترین رفیقم کیه ..
فورا بهتون می گم .. هیشکی ..

اما دیشب حسابی ترسیدم
بیدار شدم دیدم هیشکی دور و برم نیست
صداش زدم دستمو به طرفش دراز کردم
به همانجایی که همیشه بود
همه جای خونه رو .. همه گوشه هاشو دنبالش گشتم
آنقدر گشتم که خسته شدم ..
حالا دیگه نزدیک صبحه
دیگه جای هیچ شکی نیست
که " هیشکی" رفته ...

شل سیلور استاین ...

خیلی زیبا بود عزیزم. لذت بردم. مثل همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد